بورسیه برای دوره دیپلمای رایگان! (NEBOSH IDip)

 

امکان ارسال درخواست برای بورسیه دوره دیپلم نبوش برای متخصصان مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (IDip) (به ارزش فعلی حدود 145 میلیون تومان - هفته دوم خرداد 1403) به نام مایکل آدامسون در سال 2024 باز شده است که امسال به بیست نفر اعطا می‌شود. این برنامه برای صنعت ایمنی و بهداشت طراحی شده است تا به حرفه‌ای‌های مشتاق و شاغل در مشاغل ایمنی و بهداشت کمک کند مهارت‌های لازم را برای موفقیت در محیط کار، پیشرفت شغلی و حفاظت از افراد و سازمانها و شرکتها در برابر آسیب‌ها توسعه دهند.

 

در این طرح شگفت انگیز، در مجموع 20 نفر بورسیه تحصیلی برای گذراندن NEBOSH Level 6 Diploma for OH & S Management Professionals به صورت رایگان را دریافت خواهند کرد که این 20 نفر شامل هفت دانشپذیر ملی از کشور انگلستان (مبدأ سازمان نبوش) و سیزده دانشپذیر دیگر از سایر کشورهای جهان می شود و محدودیتی در آن نیست.

 

NEBOSH Level 6 International Diploma for OH & S Management Professionals
دیپلم بین المللی نبوش برای متخصصان مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (IDip)


 

 

این بورسیه به یاد مایکل آدامسون (جوان 26 ساله) که در یک حادثه قابل پیشگیری در محل کار جان باخت، نامگذاری شده است. خواهرش لوئیز عضو هیئت انتخاب است و می‌گوید: "دانستن اینکه نام و خاطره برادرم از طریق این بورسیه‌ها زنده می‌ماند و افراد برجسته‌ای که برای آنها درخواست می‌دهند، روزانه برای حفظ ایمنی و سلامت همکاران و جوامعشان تلاش می‌کنند، برایم بسیار ارزشمند است."

 

بورسیه تحصیلی برای دوره دیپلمای نبوش (NEBOSH Diploma) - HSE Arya

 

لوگان هولمز، دریافت‌کننده بورسیه 2023، در سن 16 سالگی با الهام از مادرش شروع به کار در زمینه ایمنی و بهداشت (HSE) کرد. او مشتاق است در مورد HSE که به آن علاقه دارد بیشتر یاد بگیرد و معتقد است "مهم است نشان دهیم که جوانترها نیز می‌توانند در زمینه ایمنی و بهداشت کار کنند و زمانی که ابزارهای آکادمیک مناسب را در اختیار داشته باشیم، ما نیز می‌توانیم در این زمینه موفق باشیم." او همچنین می‌افزاید: "مدرک معتبر دیپلم نبوش برای متخصصان مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (IDip) یک نقطه عطف قابل توجه در حرفه و شغل هر فردی در زمینه ایمنی و بهداشت و HSE است، بنابراین این فرصت طلایی را از دست ندهید و امتحان کنید. هر کسی داستان منحصر به فرد و دلیلی محکم برای کار در این زمینه دارد که واقعاً همه ما می‌توانیم تفاوتی در زندگی مردم ایجاد کنیم."

 

امکان ارسال درخواست برای اخذ این بورسیه از 21 می تا 11 ژوئن 2024 باز است و باید از طریق تکمیل یک فرم در وب‌سایت NEBOSH ارسال شود. نهایتا تا تاریخ 1 جولای 2024، به برندگان اطلاع داده خواهد شد تا تأیید نهایی از آنان گرفته شود و نهایتا تا 15 جولای، لیست نهایی برندگان به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

 

متقاضیان واجد شرایط توسط هیئتی از کارشناسان ایمنی و بهداشت بررسی خواهند شد. داوران شامل افراد زیر هستند:

 

از جمله شرایط ثبت نام و درخواست در این بورسیه، دارا بودن گواهینامه بین المللی جنرال نبوش (IG - IGC) عنوان شده است. در فرم ثبت نام آنلاین این بورسیه، اطلاعات گذراندن این دوره از جمله NEBOSH learner number برای تأیید نهایی سوال می شود.

 

با ثبت نام در دوره گواهینامه بین المللی جنرال نبوش (IG - IGC)، شانس خود را برای کسب دیپلم نبوش برای متخصصان مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (IDip) به صورت رایگان در سالهای آتی امتحان کنید!

 
 
NEBOSH IGC - HSE Arya - RRC - دوره بین المللی جنرال نبوش
 
 
 

مشخصات جوایز این بورسیه به شرح زیر است:

بیست نفر جوایز زیر را دریافت خواهند کرد که توسط شرکت RRC International (پارتنر سطح طلایی NEBOSH)، ارائه و مدیریت خواهد شد:

  • دوره رایگان دیپلم نبوش برای متخصصان مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه ای (IDip) (هفت بورسیه برای انگلستان و سیزده بورسیه بین‌المللی). این دوره ها به صورت آنلاین از طریق پنل قدتمند آموزشی شرکت RRC International و فقط به زبان انگلیسی ارائه می‌شود.
  • هزینه ثبت نام نبوش
  • هزینه آزمون ارزیابی برای یک نوبت در هر واحد: (در صورت عدم قبولی در آزمون اول، هزینه آزمون مجدد (Resit) به عهده خود دانشپذیر خواهد بود)
    • DN1/DI1
    • DN2/DI2
    • DN3/DI3
  • سه جلسه بازبینی آزمون

- جوایز به همان صورت اعلام شده می باشد و هیچ جایگزین نقدی یا غیرنقدی دیگری ارائه نخواهد شد.

- جوایز قابل انتقال نیستند.

- جوایز مشمول موجود بودن شرایط هستند و NEBOSH حق دارد هر جایزه را بدون اطلاع با جایزه‌ای معادل جایگزین کند.

- نبوش هزینه‌های اضافی فراتر از موارد ذکر شده را پوشش نخواهد داد. هر هزینه اضافی، از جمله هزینه‌های اضافی مرتبط با آزمون مثل آزمون مجدد، تجدید نظر (EAR) و ... بر عهده برندگان خواهد بود.

 

⚠️ پیشنهاد می شود پیش از ثبت نام در این بورسیه، فایل زیر را مطالعه و شرایط خود را برای ثبت نام بررسی نمایید:

Application Guide

 

❇️ برای ثبت نام در این بورسیه، به لینک زیر مراجعه نمایید:

ثبت نام بورسیه نبوش دیپلما در سال 2024

 

 

------------------------------------------------------
 
مختصری درباره سازمان نبوش (NEBOSH)
 
نبوش، مجری امتحان ملی در ایمنی و بهداشت شغلی (The National Examination Board in Occupational Safety and Health) به عنوان یک امتحان غیر وابسته، بصورت تشکیلاتی گواهی دهنده با رویکرد غیر انتفاعی تشکیل شده است. نبوش طیف وسیعی از گواهی های مرتبط با شغل و معتبر در صحنه بین المللی در زمینه بهداشت، ایمنی و محیط زیست و نیازمندی های مدیریت ریسک را طراحی کرده که در زمینه های شغلی مختلف و برای سازمان های خصوصی و دولتی کاربرد دارد. دوره های نبوش هر ساله 50.000 داوطلب را در جهان در بیش از 600 موسسه مختلف و در 120 کشور دنیا جذب می‌­نماید.
 
شرکت HSE Arya، نماینده رسمی RRC International انگلستان در ایران، دوره های NEBOSH را بصورت آموزش آنلاین و آزمون حضوری و آنلاین در ایران (همچنین بصورت درون سازمانی در سراسر کشور) ارائه می دهد.
 
 

www.HSEArya.com

 

Telegram - IranNebosh Channel - HSE Arya  Instagram - HSE Arya Training  Linkedin - HSE Arya Training  Linkedin Page - HSE Arya Training  Aparat - HSE Arya Training  Youtube - HSE Arya Training  Facebook - HSE Arya Training  Twitter - HSE Arya Training


 

واحد آموزش

 

 

مطالب مرتبط:

 

ویدئوها و لایوهای واحد آموزش شرکت HSE Arya

ویدئوها و لایوهای واحد آموزش شرکت HSE Arya


 

 

 

درباره ما | حریم خصوصی | ثبت شکایت | قوانین سایت

تمامی حقوق این سایت متعلق به HSEARYA می‌باشد.

Designed by TAMDATA

بالا